מה חדש בפורום?

0 234
נכתב על-ידי: חתוכה-קון
שבוע טוב לכול הגולשים הנהדרים שלנו. לא מזמן, יוני מינה אותי להיות מעדכן בעמוד הראשי על החדשות האחרונות של הפורום, כתבה שתעלה מדיי שבוע- שבועיים. חשבנו שיהיה מעולה לציין את האירועים האחרונים, כדי לראות תגובות רבות יותר ופעילות רבה יותר בפורום שלנו.

דבר ראשון, תחרות הסטודיואים. אם לא הספקתם להתרשם מכול שבעת השלבים האחרונים, אז תחרות הסטודיואים היא תחרות שמציגה קרבות בין מספר סטודיואים. מה עושה סטודיו? מפיק אנימה (פירוט נוסף באשכול: “תחרות הסטודיואים – הסבר”). השלב הנוכחי הוא שלב ב’ (של החלק השני, כמובן), בו מוצגים שלושה סטודיואים, שאחד מהם יעלה לגמר (השלב הבא) ביחד על סטודיו “BONES”.
לחצו כאן לכניסה לשלב

שנית, לאחרונה פורסמה בפורום הודעה חדשה על יום האנימה בכנס אייקון שיגיע אלינו ביום חמישי. שזהו למעשה היום של מפגש ישראטקו, הפרטים על המפגש יתפרסמו בקרוב.
לחצו כאן לכניסה להודעה

שלישית, לאחרונה הוצגו בפורומים שלנו כמה נושאים שמצאנו בהם נכון לפרסום פה. אילו נושאים? נושאים שראינו שהשקיעו בהם, שנתנו בהם מאמץ רב! נושאים שהדבר היחיד שהכותבים שלהם רצו זה להשקיע, ואיך להשקיע? להשקיע למען הקהילה שלנו.

סיקור: כוכב ההישרדות
נכתב ע”י Feli^^
– סיקור: קאמפפר
נכתב ע”י Miku Hatsune
– סיקור: CGNN
נכתב ע”י Lelouch Vi Britannia
– ביקורת: Tokyo Magnitude 8.0
נכתב ע”י חתוכה קון
– סיקור: Hajime No Ippon
נכתב ע”י idan823
– סיקור: akahime ranshin
נכתב ע”י hadarsan
– סיקור: Saiyuki
נכתב ע”י Narukyuu
– מדריך: קוספליי – הכנת פפיון
נכתב ע”י Gothic Lolita
– סיפור: שלושים ימים של חסד
נכתב ע”י חינו

תראו נכונות ועבודה קשה בפורומים, ותתפרסמו פה. זה לא חייב להיות סיקור, כמו ששמתם לב. קחו יוזמה. קחו יוזמה להקים תחרות (רוצים אותה גדולה? פנו אליי!), יוזמה להקים סיקור, יוזמה לכתוב ביקורת, יוזמה להכין סיפור. יוזמה היא דבר נפלא, וכשמקבלים אותה, הפורום מקבל עוד. אם העובדה שישראטקו מתמלא בנושאים משמחת אתכם, קחו יוזמה.

בשבוע הבא יהיו מספר עידכונים נוספים ואף מעניינים יותר, אני מקווה. אז.. נשתמע בשבוע הבא,
אם נחייה עד אז.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.