סוף והתחלה

0 169

לכבוד: קהילת ישראטאקו
כתובת: www.isrataku.com

הנידון: צימצום פעילות כמנהל באתר


אני נרשמתי לקהילה לפני כמעט שנתיים, התחלתי את תפקידי כמנהל באתר לפני כשנה. במהלך השנה הזאת למדתי המון דברים והכרתי אנשים וחברים חדשים ונהדרים ומדהימים שבטוח לא הייתי פוגש בצורה אחרת.
אתם בטח תוההים ושואלים את עצמכם, למה אני מספר לכם את זה?
בעוד כשבוע בתאריך ה15.11 אני מתחיל לימודים אקדמאים של אנימציה במכללת “קאמרה אובסקורה”, ולכן אני לא אהייה זמין כמעט והפעילות שלי באתר תרד. אני לא עוזב את הקהילה, אבל אני בהחלט אהייה פעיל פחות.
תקופת הלימודים שלי תמשך 4 שנים, אבל זה לא אומר שהאתר ישאר ללא ניהול ופיקוח. בימים האחרונים התחלנו לעבוד קשה על סידור האתר וניהולו, כמובן גם לסדר עמודים שונים ועדכון עמוד הצוות. במהלך תקופת הלימודים שלי יושיהירו (הירו) תהייה הסגנית שלי ותפקח על העיניינים. רוב התפקיד שלה יהייה מאחורי הקלעים ולעזור לי לדעת מה קורה בקהילה בזמן שאני לא נמצא. בפורום עצמו היא תתפקד כמשתמשת רגילה לכל דבר ותעזור אם יש צורך, לכל בעיה אתם מוזמנים לפנות אליה ולהפציץ אותה בהודעות פרטיות.
לפורמים השונים ישנם מנהלים ומפקחים שישמרו על העיניינים שם, וכמובן גם אליהם אתם מוזמנים לפנות בכל עיניין. בנושא עידכונים על הוצאות חדשות, כמעט לכל קבוצת פאן-סאב יש משתמש כלשהו עם הרשאת כתיבה בעמוד הראשי והם יפרסמו בעצמם על הוצאות כמו שקורה עכשיו.

אני עדיין אגיע לכנסים ומפגשים, אתם לא תצליחו להפטר ממני בקלות, למרות שאתם מאוד רוצים.
עדיין יהייה אפשרי לפנות אלי בכל בעיה, בקשה, טענה… בהודעה פרטית או במייל: [email protected]

אוהב אתכם מאוד,
להב חדד – Miku Hatsune

miku_piano
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.