הכנס בוטל

0 157

נכתב ע”י רם קיץ

sad_puppyצוות Team Katana מעוניין להודיע (דרכי כאילו) כי כנס “Ohio Con” שתוכנן ל-28 בפברואר, בוטל.
אין לי מושג מי צדק מי לא צדק, מבחינתי הם היו קבוצה של אנשים טובים שניסתה לתרום להלך הרוח הקהילתית, ולקיים כנס בתאריך בעייתי (אך בלתי ניתן להזזה מטעמים בירוקרטיים של הקבוצה). רק לסבר את האוזן מה הוחמץ: הרצאות על גו ושוגי, סדנה להכנת קוספליי ותוספים לקוספליי (חרבות וכו’), הקרנות אנימה בחסות האוזן השלישית, קיר טיפוס, כל הדוכנים הגדולים ו…נו…עוד דברים (מאיפה לי, אני רק השליח).

מאז ומתמיד עודדתי הפגנת נחישות, הבעת עמדה ותקיפות. אך מה שהלך בכמעט-יממה האחרונה גבל – לדעתי – בבזיון. אני לא אכחיש שגם אני ניסיתי לשכנע לרדת מהתאריך, אך העובדות כבר היו בשטח, ובמקום לקבל אותם ולבחור מה לעשות, בחרו רבים בקהילה להרעים את קולם ולהחרים. להחרים. להחרים. להחרים? מי שלא מוצא חן בעיניו, מוזמן לא לבוא, אך מפה ועד חרם המרחק גדול, ואנשי הצוות לא עשו דבר שמצריך להוריד את ההשקעה הרבה שלהם לטמיון.

אני אציין לטובה את ההתנהלות המאופקת מצד אמא”י ואת המסקנה הבוגרת והנבונה אליה הגיעו בסופו של דבר צוות Katana לאור המצב. קבוצה נוספת שניסתה להשפיע על הקהילה הישראלית מפנה את השטח – ואיזו דוגמא לדעתכם זה נותן לקבוצות נוספות שירצו להשקיע בקהילה? כנראה שכבר אין מקום להביע דעה, רק לצעוק, לקטול ולהחרים. אני כמובן לא מכוון אל כלל הקוראים, אלא לקומץ הפעיל שהביא לביטול הכנס. חבר’ה, שתהיו לי בריאים.

שבוע טוב,
– חסר למי שלא יבוא להארוקון –
רם

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.