אפליקציות אנימה גם באייפון שלכם

0 169

נכתב ע”י רם קיץ

iyokoהרי ידיעה משמחת לבעלי אייפון וסוטי מין; שתי אפליקציות חדשות עתידות לכבוש את המכשיר הזה שאין לכם.

הראשונה נקראית “iYoko” והיא פותחה בידי חברת התוכן הסלולרי “מדיה מג’יק”. באפליקציה זו ניתן לתקשר – בערבון מוגבל – עם דמותה של יוֹקוֹ מסדרת גורן לאגאן. הדמות מגיבה בהתאם למצבי הרוח שלה והיכן שתגעו בה דרך המסך (אני כבר יודע טוב מאוד על מה אתם חושבים). באפליקציה זו משתמשת יוקו במספר רב של משפטים, שמתחלפים בהתאם לזמן ביום, אירועים מיוחדים ועוד. פיצ’רים נוספים כוללים מיני-משחקים; באחד מהם עליכם למצוא את דמותו של בוטה המסתתר בחלקים שונים על גופה של יוקו. מי שמעוניין, יוכל גם לנהל את רשימת אנשי הקשר והכתובות עם אייקונים של לא פחות מ-38 דמויות מפתח מהסדרה. גם אתם לא ידעתם שהיו לסדרה כל-כך הרבה דמויות? קיצר אם יש לכם 5 דולר פנויים, אתם יודעים מה לעשות איתם.

אפליקציה נוספת – קצת יותר שימושית אבל הרבה פחות כיפית – היא אפליקציית מזג אוויר. מה בדיוק מעניין בזה? ובכן את תחזית מזג האוויר תעביר החזאית החדשה ריי מתוך האנימה אבנגליון. האפליקציה, שתצא ireiמתישהו בעתיד הקרוב, תציג את דמותה של ריי שתספר לכם מה מזג האוויר ביפן, תזהיר מפני סכנות צונאמי ואפילו תספק מידע על מועדי הירח. השירות יהיה כרוך במנוי חודשי, וגם זה בתנאי שאתם גרים ביפן ומבינים יפנית. אז באסה לכם.

האפליקציה האחרונה והמגניבה ביותר, ולצערי גם בעלת הסיכויים הנמוכים ביותר לשימוש על-ידכם, שייכת גם היא לאבנגליון. רשת LAWSON תציעה אפליקציה לכל מי שיבקר בעיר הָאקוֹנְה ביפן, שהייתה ההשראה לעיר “טוקיו 3” מתוך הסדרה והסרטים. בעזרת האפליקציה, כל מי שיצלם בעזרת האייפון את נופה הפנורמי של העיר, יופיע לו על המסך מודל תלת-מימדי בגודל 80 מטר של 01 UNIT כחלק מהנוף. האפליקציה תהיה זמינה רק בחודשים אפריל-מאי, ובחלקים מאוד מסויימים של העיר.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.