הוכרז צוות הדיבוב של Fairy Tail

0 353

נכתב ע”י רם קיץ

fairy_tail_lucyצוות הדיבוב של פיירי טייל [Fairy Tail] הוכרז ומכיל בתוכו שמות גדולים למדי: איה היראנו (האחת והיחידה) תדבב את לוסי. הזמרת והמדבבת הצעירה הספיקה כל-כך הרבה (הארוהי מ”Haruhi”, מיסה מ”Death Note” ועוד), וצירופה לגרסת האנימה של פיירי טייל מעידה כי היא הולכת להיות אחת מהפצצות של העונה הקרובה.

עוד מצטרפים לקאסט: ריאה קוגומייה בתור האפי – חיית המחמד של נאטסו. קוגומייה ידועה בעיקר בתור המדבבת של אלפונס אלריק ב-2 סדרות האנימה של Fullmetal Alchemist. נאטסו יקבל את קולו של טטסוייה קאקיהארה, מי שידוע סימון מ-Gurren Lagann. את גריי ידבב יואיצ’י נאקאמורה, מי שדיבב את גריד בסדרה החדשה של Fullmetal Alchemist, וגם את אוקאזאקי מ-Clannad. אחרונה ובהחלט חביבה היא סאייקה אוהרה שתלווה את קולה לדמות של ארזה. סאייקה דיבבה המון במהלך השנים, וידועה כמדבבת של ריקה מ-Honey and Clover, יוּקוּ מ-xxxHolic וטסובאסה כרוניקלס, ליילה מקאליידו סטאר וכיום בתור הארוקה מ-Basquash.

פיירי טייל, כפי שכבר הכרזתי כאן בעבר, תעלה לשידור בעונת הסתיו. היא מבוססת על מאנגת שונאן פופולרית של הירו מאסאשימה. הסיפור מגולל את הרפתקאותיה של לוסי (איה היראנו) שמצטרפת בעזרת נאטסו (טטסוייה קאקיהארה) לגילדת פיירי טייל, שם הם לא עושים הרבה חוץ מלצאת למשימות שונות. כמו שאמרתי, שונאן.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.