0 347
תודה רבה ל: Reborn


שם בעיברית: זנב הפייה
שם באנגלית: Fairy Tail
שם ביפנית: フェアリーテイル
ז’אנר: אקשן, הרפתקאות, קומדיה, פנטזיה
יוצר: הירו מאשימה
מפרסם: קודאנשא-Kodansha
וליומים: 12
פרקים: 119 + ספיישל
תאריך יצאיה: 2006-וממשיך היום.

סיקור מנגה: לוסי, קוסמת צעירה. רוצה להיצטרף לגיילד פיירי טייל. בעולם של קוסמים הגייל הזה נחשב כאחד החזקים, אך כמלא בחולגנים אשר הורסים את העיר. היא פוגשת בנטסו, בלי ידיעה שהוא חבר פיירי טייל. היא נותנת לו אוכל ושואלת למה הוא הגיע לעיר. הוא אומר לה שהוא מחפש אחר סאלאמנדר, דרקון אש. היא לא מאמינה לו ושולחת אותו לדרכו ואחר יוצאת לדרכה. קוסם אשר מתחזה לאותו סלמנדר אומר לה שהוא יתן לה להיכנס לפיירי טייל. אך הוא עובד עליהי ומטיל עלייה כישוף אהבה, האם לוסי תיפול בידיו של אותו “סלמנדר”? אשר רוצה להשתמש בה וביופיה(אתם כבר מנחשים למה)? תיצתרכו ליקרוא כדי לדעת P:

דעה אישית על מנגה:
ציור: 9/10 – אם תיקראו עכשיו תגידו בטח, איכס. אבל ב2006 זה היה ואו! כשתגעו לפרקים של 2007 זה משתפר. בעצם אחרי כול סאגה הציור נעשה יותר טוב. ותגידו תודה..עכשיו בדקתי כול מה שקראתי בלי צבע…כולכך הרבה עמודים צבעו XD איזה באסה…שלא חיכיתי.
עלילה: 8/10 – אהבתי קצת את העינין של, על העבר של כולם..וזה וסאגה אחת הייתה ממש מגנישה. אבל הסאגה עשיו כניראה תמצה את המנגה, מקווה שאחרי הסאגה הזאת גג סאגה הבאה היא תיגמר…אחרת זה היה מריחה. מה שגם…הסיבות של הרעים די…אנושיות כאלה.. לא יודע XD זה לא מהסיבות האלה הרגילות של הרעים.
דמיות: 9/10-אהבתי את הרעים, אהבתי את הטובים ואהבתי איך שהוא הופך את הרעים לטובים ואת הטובים קצת לרעים..לפעמים. מה שלא הכי אהבתי זה שנתסו הוא קצת מאוד דוהמ באופי ללופי.
8/10 – למה? כי באמת לא מגיע לזה יותר מידי. מי שרוצה משהוא טיפה יותר מתוחכם מבליץ’ ומנארוטו, קצת פחות פסיכולוגי מאלפן לייד. יכול להיתנחם במנגה זו. מה שחבל שעכשיו הם די מורחים סאגה מפגרת חסרת…קשר לעלילה המקורית..אבל יש פה ושם דברים מגנישים XP


*וליומים 6 ו5 של המנגה הגיעו למקום שביעי מ10 המנגות של השבוע.
**היוצר של המנגה הזאת, עבד עם היוצר של וואן פיס.
***נטסו עושה אותו דבר עם העצבאות כמו לוסי, מאלפן לייד.
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.