רשת האתרים שלנו

0 323

ישראטאקו, אם תהיתם, הינה חלק מרשת אתרים השייכת לנו. או ליתר דיוק החלק המרכזי ברשת האתרים. לכבוד פתיחתו של האתר החדש שצטרף היום למשפחה המכובדת – AMV-TV – זה הזמן לספר לכם על חלק קטן מתוך המכלול שעוד צפוי לגדול.

lucky_star_rekaimהאתר הראשון הוא מקסימום סרטים, פורטל העוסק בסרטים מכל הסוגות והשפות. ישנים וחדשים כאחד. אתם מוזמנים להתעדכן בכל החדש בעולם הקולנוע, כי העולם לא בנוי רק מאנימה.
לכניסה בכתובת: www.maxmovie.co.il

אתר נוסף השווה ביקור הוא רקעים.  נמאס לכם לשוטט ברשת בחיפוש אחר רקעים שווים לשולחן העבודה שלכם? רוצים לגלוש במקום אחד בין מגוון רחב של רקעים מכל הסוגים? “רקעים” הוא הכתובת עבורכם. באתר אפשר למצוא רקעים ממשחקי וידיאו, נופים, סדרות טלוויזיה, טבע, בעלי חיים, בחורות, צבא ועוד המון קטגוריות אחרות (שרק ימשיכו לגדול בכל יום). וכן, אם תהיתם יש גם (איך לא) אנימה ומאנגה.
לכניסה בכתובת: net.רקעים.www

האתר השלישי והאחרון (מבין אלה שאמורים לעניין אתכם בכל אופן) הוא AMV-TV הטירון.
כפי שודאי ניחשתם, מדובר באתר שכולו מוקדש אך ורק ל-AMV (ראשי תיבות של Anime Music Video). מאות (ובקרוב אלפי) סרטוני AMV מכל העולם שמוקדשים לסדרות אנימה כאלה ואחרות. האתר כרגע בגרסת הרצה (בטא), ובניגוד ל-2 מעליו כרגע הוא רק באנגלית, וגרסא עברית צפויה לעלות בקרוב (אבל לא צריך עברית בשביל להנות מ-AMV).
לכניסה בכתובת: www.amv-tv.com

עד כאן האתרים המעניינים (לא כולל את אלה שלא נוגעים לכם, או את אלה שאתם כבר מכירים כמו קבוצות הפאנסאבס והבלוג אנימה-OK). זה הזמן לרמוז לכם על המיזם הבא שבפתח: רשת חברתית לאוטאקואים (נו, כמו פייסבוק רק לגיקים כמונו). הרשת החברתית צפויה להיות בינלאומית, כלומר לא לישראלים בלבד, כך שאפשר לצפות למשהו בקנה מידה גלובלי. אנחנו כמובן נעדכן אתכם כשזה יקרה (יותר מהר משנדמה לכם).

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.