Psycho le Cému – להקה

0 204
Psycho le Cému – サイコ・ル・シェイム – Saiko le Shemu
תודה רבה ל: BAKEMONOCHAN


להקת וויז’ואל קיי שכוללת בתוכה רק גברים (כן,גם איה…וזה לא כזה מפתיע אם שומעים אותו מדבר). הלהקה הוקמה בשנת 1999.

בספטמבר 2001 PLC הוציאו את האלבום המלא הראשון שלהם: Doppelganger והחלו להופיע ברחבי יפן באולמות גדולים יותר.
ב 2003, PLC הוחתמו על חוזה עם חברת התקליטים הגדולה Crown ושני הסינגלים הבאים ששיחררו הגיעו לטבלת הסינגלים המובילים בטבלאות ה Oricon ביפן.
באמצע שנת 2004 הלהקה הופיעה בשני כנסים בארה”ב: בPacific Media Expo ובProject A-Konותיעדו את ההופעות ב Psycho le Cému in USA Live & Document DVD.
הלהקה המשיכה להיות פעילה ביפן,והופיעה בין היתר בפסטיבל שהיה בחסותו של מגזין הוויז’ואל קיי Fool’s Mate.
הלהקה חזרה לארה”ב בתחילת 2005 והופיעה בשלושה כנסים במדינות (States) שונות.

ב31 במאי 2005, נעצר סולן הלהקה דאישי ע”י משטרת קאנאגווה עקב תוצאה חיובית של הימצאות סמי מרץ בבדיקת שתן שעבר. כשהסיפור הגיע לתקשורת, כל הסחורה של הלהקה הוחרמה מהחנויות, כך גם ה EP סולו של דאישי וסיבוב הופעות הסולו של דאישי בוטל.
ב5 ביוני, הלהקה הודיעה באתר הרשמי שלה שהם מפסיקים את פעילות הלהקה באופן זמני עקב מעצרו של דאישי. ב30 בספטמבר דאישי נשפט לשנה אחת בכלא ו10 חודשים של מאסר על תנאי.

שאר חברי הלהקההקימו בינתיים פרוייקטים צדדיים: איה וSEEK הקימו מחדש את הלהקה הקודמת של איה לזמן קצר, ולידה ויורה-סאמה הצטרפו ללהקה Dacco. הם סיימו את הקשר שלהם עם חברת התקליטים Crown ועם ההנהלה שלהם Sweet Child Entertainments. כרגע איה וSEEK נמצאים בלהקה Mix Speakers, Inc וSEEK הוא בלוגר פעיל (זה נראה לי חשוב~כי SEEK מאוד מגניב XD ).
במאי 2006 PLC יצאו לסיבוב הופעות לפירסום האלבום החדש שלהם ~Epilogue~ Kataritsugareru Monogatari. בנוסף, כל הסחורה של הלהקה שהוחרמה הוחזרה לחנויות, למרות זאת לאחר סיבוב ההופעות PLC חזרו למה שנראה כבר כפירוק סופי של הלהקה.
בזמן אחרון,דאישי (שכבר שוחרר מהכלא) פתח בקריירת סולו והוציא אלבום ראשון בשם God Japanese Monster ב21 במרץ 2007, שהוביל גם לסיבוב הופעות בעקבותיו.

חברי הלהקה והדמויות שלהם בקוספליי~קאסט:
דאישי (Daishi) – סולן > דמות: “הגיבור” (THE HERO)
איה (Aya) – גיטרה וריקוד > דמות: “הבחורה” (THE GIRL)
לידה (Lida) – גיטרה > דמות: “העוזר,נושא הכלים” (SIDEKIC) “מה שנשאר” ~הוא זה שאמר את זה >w>” .
סיק (SEEK) – בס > דמות: “המפלצת” (MONSTER)
יורה סאמה ( Yuraサマ ) – תופים,שירה וריקוד > דמות: “הלוחם,המיסטיקן” (WARIOR,MYSTIC)

קיצור שם הלקה הוא PCL כי שמם המלא זה ארוך וקשה לכתוב את זה כל פעם ייחדו את עצמם בתוך סצנת הוויז’ואל קיי בעזרת התלבושות שלהם,חברי הלהקה מתלבשים בתלבושות צבעוניות ומאובזרות בהשראת דמויות אנימה,משחקי ווידאו, חלק מהתלבושות גם מזכירות דמויות ממשחק הRPG דראגון קווסט (Dragon Quest).הלהקה יוצרת סט חדש של תחפושות לכל סינגל, והעלילות שמוצגות בקליפים שלהם מבוססות בדרך כלל על אנימה ועל אגדות וסיפורים. PLC שחררו את הסינגל הראשון שלהם “Kronos” בצורה עצמאית במרץ 2000. אחרי שהופיעו בהופעה שכל כרטיסיה נמכרו, הלהקה הצטרפה לחברת התקליטים העצמאית Limitid Records ששחררה את המקסי-סינגל שלהם “Risokyu Ryokou Guide Disc” בנובמבר אותה שנה,כל הכרטיסים ל15 ההופעות שבאו בעקבות אותו סינגל נמכרו.
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.