בשעה טובה: הוכרזה סדרת אנימה ל-Fairy Tail

0 321

נכתב ע”י רם קיץ

מי אמר שלא משתלם להיכנס ל-ANN בכל בוקר?
סדרת אנימה על-פי המאנגה Fairy Tail הוכרזה, או ליתר דיוק תוכרז ביום רביעי הבא במגזין Weekly Shonen. את האנימה מפיקים סטודיו A-1 Pictures [שעבדו על Kuroshitsuji] ו-Satelight [מי שעובדים היום על !Basquash], מה שאומר כי זו הולכת להיות הפקה מהשורה הראשונה. היא תעלה לאקרנים בעונת אוקטובר הקרובה וצפויה ככל הנראה להיות הלהיט התורן.

fairy_tail

Fairy Tail מגוללת את סיפורה של לוסי שחולמת להצטרף לגילדת ‘פיירי טייל’. לאחר שהיא פוגשת בנאטסו, צעיר הרתפקן שמציל אותה מחבורה של פיראטים, היא מגלה כי הוא בעצם “סלמאנדר” מגילדת הפיירי טייל. נאטסו מצרף אותה לגילדה, שם היא פוגשת חבובים מגניבים נוספים כדוגמת גריי, ארזה ורבים נוספים איתם היא יוצאת למשימות שונות כנגד Bad People.

המאנגה הפכה להיות אחד מסדרות השונאן הפופולריות מאז שפורסמה לראשונה. הירו מאסאשימה, יוצר המאנגה, עבד בעבר על Rave Master שגם קיבלה סדרת אנימה (פופולרית קצת פחות). ההכרזה על הפקת פיירי אינה הפתעה, שכן כל מעריצי הסדרה ידעו כי אנימה שכזאת תגיע במוקדם או במאוחר, כאשר הירו מאסאשימה בעצמו רמז על כך בעבר (ואתם מוזמנים לקרוא את הנבואה שלי מהכתבה “מהנייר למסך – מאנגות שחייבות לקבל סדרת אנימה“). עוד לא מאוחר להתחיל לקרוא את המאנגה, Del Rey יפיצו בחודש הבא את הווליום השביעי בצפון אמריקה. לגבי האנימה בכל אופן אנחנו נחכה כמו ילדים טובים בסבלנות.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.